fredag 25 november 2011

Nu har du chansen att innan jul få pryda din trädgård med en designad marschallhållare från Rosverkstan!
Eller varför inte ge bort till någon i julklapp?

Jag designar och tillverkar delarna till marschallhållaren och en lokal smed hjälper mig att svetsa. Marschallhållaren är 160 cm hög och fungerar också som växtstöd.

Läs mer hos!: www.rosverkstan.se


Så här gör du för att vara med!
1 lott - Skriv en kommentar till detta inlägg eller maila mig. anna@rosverkstan.se

2 lotter - Kommentera och länka till denna blogg från din blogg med första bilden i detta inlägg. Skriv vid bilden: Tävling hos Rosverkstan tom 4 december!

3 lotter- Bli följare av min blogg! 
Ni som redan är följare får givetvis
3 lotter. Samma sak gäller om du har min blogg i din blogglista.

Lycka till!  
Kram Anna

Ps. PÅ FACEBOOK PÅGÅR OCKSÅ EN UTLOTTNING AV EN MARSCHALLHÅLLARE, Alltså har ni chans att vinna även där om ni klickar er dit...:) Ds

Tävling hos Rosverkstan tom 4 december!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar